wtorek, 23 grudnia 2014

Zimowy domek

Dzisiaj mam Wam do pokazania zimowy, wiejski domek przygotowany dla I Kropki. Mój pierwszy, więc proszę o wyrozumiałość ;).
Baza to oczywiście cudny projekt I Kropka, ściany domku okleiłam papierem deskowym Studio75 i ozdobiłam pastą strukturalną nałożoną przez maskę. Dach domku zdobią ręcznie wycinane dachówki z papieru Mała czarna ;) Całość, jak na zimowy domek przystało, pokryta śniegiem.
Powiem Wam, że stworzenie takiego domku jest dość pracochłonne, przynajmniej dla mnie, ale efekt jest wart zachodu. 
 









Mój domek zgłaszam na wyzwanie Craftowego ogródka
http://craftowyogrodek.blogspot.com/2014/12/wyzwanie-zimowe-z-fifi-rifi-winter.html
 
oraz na wyzwanie Fifi Rifi
http://fifi-rifi.blogspot.com/2014/12/zdobimy-sie-na-swieta-szoste-wyzwanie.html
 
 

7 komentarzy:

  1. Jest genialny i te sople lodu... Zimowe cudo!!! Wyjątkowych chwil podczas nadchodzących świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny - sopelki są fantastyczne :D - Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Justynko, jest genialny! I te wszystkie szczególiki -super! Wszystkiego dobrego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny domek! Spełnionych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy domek? ... Jakby go zmajstrował mistrz budownictwa! Śliczny jest. Dziękujemy za udział w zabawie FF.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny domek! Dziękujemy za udział w naszej zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, są nawet sople!:) Jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń